Agile Service Manager

Commercial Platform Schiphol 32 - 36 Schiphol € 105,00
Voor de Royal Schiphol Group zijn we op zoek naar een Agile Service Manager (Commercial Platform Schiphol):
Agile Service Manager Direct reageren

Voor de Royal Schiphol Group zijn we op zoek naar een Agile Service Manager (Commercial Platform Schiphol):

You get this
Wil jij werken op één van de meest klantgerichte, innovatieve afdelingen van Schiphol? In een agile omgeving met zeer gedreven en enthousiaste collega's die het leuk vinden om het weekend in te luiden met een borrel? Waar fouten maken mag en veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling?

Nice to know (you)
- Het Commercial Platform binnen Schiphol bestaat uit multidisciplinaire teams met verantwoordelijkheid voor het creëren, ontwikkelen, en onderhouden van nieuwe en bestaande digitale applicaties, producten, en services. Denk hierbij onder andere aan de Schiphol App, Schiphol.nl en de online kanalen voor o.a. Parking & Privium.
- Het team weerspiegelt het belang van digitale en commerciële activiteiten voor Schiphol Group, met een hoge ambitie op het gebied van kwaliteit, klantbeleving, winstgevendheid en duurzaamheid.
- Binnen Commercial Platform werken wij met 4 analisten aan de ontwikkeling en optimalisatie van onze digitale applicaties en kanalen.
Met 3.000 trotse collega’s werken we aan onze missie: ‘the world’s most sustainable and high-quality airports.

Connecting your world (role)
In deze rol houd je je bezig met service operation, financial management, service strategy en service design rondom de passenger flow diensten. We zijn op zoek naar een Agile Service manager die een werkende oplossing boven documentatie stelt. Je borgt en optimaliseert processen met tooling, maar verliest de interactie en het doel niet uit het oog. Je bewaakt de kwaliteit van de oplossingen die we voor onze klanten ontwikkelen of gecreëerd hebben. Van nature weet je de juiste mensen te vinden binnen de organisatie. Je werkt nauw samen met de DevOps teams en gezamenlijk til je de productiviteit en dienstverlening naar een hoger niveau. Naast het werken met de verschillende DevOps teams ben je ook actief als spin in het web tussen enerzijds de organisatie die digitale diensten ontwikkelt, en anderzijds de Schiphol organisatie die de diensten afneemt om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren. Doordat je proactief de behoefte bij gebruikers ophaalt, weet je de stem van de gebruiker te vertalen naar verbeteringen voor proces en applicatie. Andersom weten gebruikers jou te vinden en werk je samen aan nieuwe oplossingen.

Je komt in een innovatieve nieuwe omgeving waar twee manieren van werken (moeten) worden samengebracht: ITIL en Agile. We hebben als doel om ons IT landschap te vereenvoudigen en hierin heb je actieve rol. Tot slot draag je zorg voor het naleven van compliance, IT risk en cyber security voor de applicaties in ons platform. Daarnaast ben je budgetverantwoordelijk voor je toegewezen en toekomstige diensten.

You’ve got this
We zijn op zoek naar Agile Service Manager die ITIL gecertificeerd is, bij voorkeur ITIL4 en ervaring heeft met het werken in een Agile omgeving en deze methodieken ook goed weet samen te brengen. Zoals benoemd stel je een werkende oplossing boven documentatie en verlies je de interactie en het doel niet uit het oog.
Bovendien zoeken wij een communicatieve Agile Service Manager die:
- Minimaal 5 jaar ervaring heeft in een soortgelijke rol
- Flexibel is en om kan gaan met een veranderende omgeving
- Pragmatisch en pro -actief is
- Een innovatieve mindset heeft. Je vindt het leuk om te denken in alternatieve oplossingen en niet binnen de gebaande paden te blijven. Je volgt het plan, maar je bent niet bang om dat bij te stellen als dit nodig is.
- Goed is met stakeholders en met klanten. Je onderhoudt je interne en externe netwerk. Je werkt nauw samen met de product owner, het team, de opdrachtgevers en gebruikers van diverse applicaties.
- Goed is in onderhandeling en oplossingsgericht.
- Minimaal HBO of WO denk- en werkniveau.

Je dient daarbij ruime ervaring te hebben met digitale omgevingen en apps!


----
Aanvullende informatie (1):
• Een kandidaat mag niet bij meerdere aanvragen tegelijkertijd aangeboden worden.

Aanvullende informatie (2):
• Gelieve de motivatie (ook) in het CV toevoegen.
• CV & Motivatie geschreven naar de opdracht, graag in het Nederlands aanleveren en in PDF-format.
• Grootte CV dient maximaal 1500 KB te zijn.
• Belangrijk: Zorg dat de kandidaat informatie volledig is ingevuld.
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Schiphol) cao. Deze inzet valt in schaal 12 van de Schiphol cao.
• Voor deze opdracht binnen Schiphol is een VOG een vereiste (kosten van € 33,85 zijn voor rekening van de leverancier). De startdatum wordt pas besproken na ontvangst van de VOG bij Magnit.
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
• Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van deze specifieke klant. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u die opvragen bij de verantwoordelijke recruiter.

Vragen over deze opdracht?

Wil je meer informatie over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met een van onze Schiphol recruiters

Durf jij de uitdaging aan?

Lever een bijdrage aan een schonere, stillere en slimmere luchthaven

Ben je geïnteresseerd in een opdracht in civiele techniek, infra of communicatie of wil je meewerken aan de laatste ontwikkelingen binnen IT & Data? Schiphol heeft opdrachten beschikbaar voor elk van deze vakgebieden, van uitvoerende taken tot strategische projecten. Met jouw eigen expertise en talent is er zeker een opdracht die perfect bij jou past. Werk mee aan projecten gericht op innovatie, efficiëntie en duurzaamheid. Op deze manier lever je een bijdrage aan een schonere, stillere en slimmere luchthaven

Vragen of opmerkingen?